زیباری و کاظمی: دولت وحدت ملی برای مواجهه با چالش های امنیتی تشکیل شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان – مصطفی کاظمی نخست وزیر عراق در دیدار با هوشیار زیباری رئیس هیأت مذاکره کننده حزب دمکرات بر اهمیت تشکیل یک دولت ملی برای رویارویی با چالش های امنیتی تأکید کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از ان آر تی عربی، بخش رسانه ای دفتر مصطفی کاظمی در این باره اعلام کرد: نخست وزیر عراق از هیأت حزب دمکرات کردستان (پارتی) به سرپرستی هوشیار زیباری استقبال کرد.

براساس این بیانیه، هیأت مذاکره کننده حزب دمکرات مراتب شادی و تبریک مسعود بارزانی رهبر حزب و سایر رهبران این حزب درباره سلامتی نخست وزیر عراق و آسیب ندیدن وی در جریان "حمله تروریستی جنایتکارانه" اخیر علیه محل اقامتش را به وی اعلام کردند.

این بیانیه می افزاید: هیأت مذاکره کننده اقلیم کردستان، همچنین از محکومیت گسترده این اقدام تروریستی و همبستگی گسترده داخلی و بین المللی با دولت و ملت عراق در برابر این اقدام تروریستی علیه ثبات کشور تقدیر کرد.

بیانیه دفتر نخست وزیر عراق خاطرنشان کرده است: در این دیدار، طرفین ضمن گفتگو درباره آخرین تحولات اوضاع سیاسی عراق بر اهمیت تشکیل یک دولت ملی قادر به رویارویی با چالش های امنیتی و اعمال حاکمیت قانون، حفظ صلح داخلی و تلاش حداکثری برای عبور از بحران ها تأکید کردند.

کد خبر 20956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha