ورود کاروان های نظامی جدید ائتلاف به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه

سرویس جهان- دیده بان حقوق بشر سوریه از ورود کاروان های نظامی جدید ائتلاف مبارزه با داعش به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه خبر داده است.

به گزارش کردپرس، سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه، مستقر در انگلیس، در گزارشی از ورود کاروان جدید متعلق به ائتلاف مبارزه با داعش به رهبری آمریکا به مناطق تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه در شمال شرق این کشور خبر داده است.

بر اساس این گزارش، کاروان متعلق به نیروهای ائتلف مبارزه با داعش که بیشتر شامل کامیون های حامل سوخت برای ائتلاف بوده، از طریق گذرگاه الوید عراق وارد سوریه شده و سپس از طریف بزرگراه مهم ام 4 به سمت پایگاه های نظامی ائتلاف در استان حسکه حرکت کرده است.

فعالان وابسته به این سازمان گفته اند این دومین کاروان نظامی است که ظرف 24 ساعت وارد مناطق تحت کنترل کردهای سوریه شده و سومین محموله نظامی متعلق به ائتلاف در ماه نوامبر است. مقصد برخی از کاروان های نظامی ائتلاف به رهبری آمریکا پایگاه های نظامی آن در رمیلان و رقه بوده است.

بر اساس این گزارش، در ماه جاری حداقل 100 کامیون تجهیزات نظامی و سوخت برای ائتلاف مبارزه با داعش در سوریه ارسال شده است. این محموله ها از طیق گذرگاه الولید عراق و گذرگاه مرزی میان اقلیم کردستان عراق و سوریه منتقل شده است.

کد خبر 20876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha