پیگیری فعال كردن استانداران مناطق مرزی کشور جهت ارتباط با كشورهای همسايه

سرویس آذربایجان غربی- رییس جمهور در نامه ایی به وزیر کشور خواست تا گزارش روند اقدامات فعال كردن استانداران مناطق مرزي كشور جهت هماهنگي با استانداران مجاور در كشورهاي همسايه و فعال شدن بازارچه هاي مرزي تا حصول نتیجه نهایی به دفتر ریاست جمهوری ارسال شود.

به گزارش کردپرس، پيرو درخواست نماينده مهاباد در مجلس که طی نشست حضوري با رییس جمهور در حضور مجمع نمايندگان استان هاي آذربايجان غربي و شرقي در خصوص تقویت و حمایت از بازارچه های مرزی به عنوان مرکز مبادلات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه مطرح شده بود، امروز رییس جمهور به این درخواست پاسخ داد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، در نامه ایی به وزیر کشور خواست تا گزارش روند اقدامات فعال كردن استانداران مناطق مرزي كشور جهت هماهنگي با استانداران مجاور در كشورهاي همسايه و فعال شدن بازارچه هاي مرزي را در دستور كار قرار دهند، تا مبادلات تجاري قانونمند شود.

رییس جمهور همچنین از وزیر کشور درخواست کرده تا گزارش روند اقدامات تا حصول نتیجه نهایی هر ٣ ماه یک بار به دفتر ریاست جمهوری ارسال شود.

گفتنی است؛ ۲۹ مهرماه نشستی با حضور جلال محمودزاده نماینده مهاباد به همراه نمایندگان مجامع استان های آذربایجان غربی و شرقی با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور برگزار شد.

کد خبر 20825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha