سرقت از محموله های باری با مسموم کردن رانندگان در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان آذربایجان غربی از شناسايي و دستگيري سارقان حرفه ای که به مسموم کردن رانندگان جهت ٣ فقره سرقت محموله باری اقدام کرده بودند، خبر داد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ صادق شکری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستاي تبيين و عملياتي نمودن اهداف قرارگاه تشديد مبارزه با سرقت و در پی وقوع يک فقره سرقت محموله انجير با روش مسموميت در کلانشهر اروميه، يك تيم مجرب از کارآگاهان اداره سرقت پليس آگاهي استان تشکیل و مراتب به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: كارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم، موفق شدند 3 سارق سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و و اموال مسروقه را نیز کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان تصريح کرد: در تحقيقات پلیسی به عمل آمده متهمین به انجام 3 فقره سرقت محموله های باری که از استان های فارس وگیلان به مقصد شهرستان ارومیه بارگیری شده بودند از طریق مسمومیت غذایی رانندگان و سرقت محموله ها معترف شدند.

سرهنگ شکری با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده از سارقان 10 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا 3 متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او بیان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس گزارش کنند.

کد خبر 20242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha