تا پایان سال جاری همه روستاهای چرداول گازدار می‌شوند

سرویس ایلام - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به کردپرس گفت: شهرستان چرداول دارای ۸۱ روستا است که تا کنون ۷۷ روستای آن گازدار شده و تنها ۴ روستای فاقد گاز باقی مانده است که تا پایان سال جاری گازدار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان چرداول ضریب نفوذ گازرسانی در خانوار شهری ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹ درصد است، افزود: از ابتدای شروع عملیات گازرسانی در این شهرستان تاکنون، ۱۵ هزار و ۲۱۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

او گفت: در مجموع در مناطق شهری و روستایی چرداول ۱۱ هزار و ۷۲۶ انشعاب علمک نصب شده است و تا پایان سال جاری، این شهرستان به مناطق سبز استان خواهد پیوست.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۴ شهر در شهرستان چرداول شامل سرابله، بلاوه، شباب و آسمان آباد گازدار هستند، اظهار داشت: از ابتدای شروع عملیات گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان، بیش از ۶۱۹ هزار و ۴۸۷ متر خطوط لوله تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه تا کنون ۹۴ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان چرداول گازدار شده است، تصریح کرد: به منظور گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان ۳۵ ایستگاه گاز نصب و راه اندازی شده است.

کد خبر 18487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha