دبیرخانه دائمی کنگره ملی شعر عاشورایی در قروه تثبیت شود

سرویس کردستان- داور چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه با تأکید بر تثبیت دبیرخانه دایمی کنگره در شهرستان از افزایش کیفیت آثار ارسالی کنگره در هر سال خبر داد.

مصطفی محدثی خراسانی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس با اشاره به وضعیت برگزاری کنگره و آثار ارسالی در این دوره، بیان کرد: در کنگره شعر عاشورایی هر سال به نسبت سال قبل آثار مدون تر ارائه می شود و آثار بهتر و یکدست تر دیده می شود.

به گفته او بالا رفتن کیفیت آثار نتیجه تلاش کارشناسانه متولیان کنگره است که به آن درجه از اعتبار رسیده که شاعران خوب در کشور رغبت پیدا کرده و در کنگره شرکت می کنند.

خراسانی از بالا رفتن کیفیت آثار ارائه شده در این دوره از کنگره به نسبت دوره قبل خبر داد و این را نشانه ای از تأثیر برگزاری چنین کنگره هایی در کشور دانست.

او سپس در پاسخ به این سؤال که برای توسعه کنگره چه باید کرد، گفت: پیشنهاد می شود کنگره یک دبیرخانه دائمی در طول سال داشته باشد نه اینکه فقط در یک بازه زمانی فراخوانی بدهند و بعد پرونده آن بسته شود و برود تا سال آینده.

مطابق اظهارات دبیر مجله شعر حالا که چهارده دوره از برگزاری کنگره شعر عاشورایی در قروه می گذرد در واقع این شهرستان حق آب و گل دارد و بهتر است دبیرخانه دائمی در طول سال مدنظر باشد تا شاعران کشور بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته و این کار باعث غنای کنگره و توسعه آن خواهد شد./

کد خبر 18389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha