هزینه کرد 1.3 میلیارد تومانی برای تعمیر و اورهال شبکه برق قروه

سرویس کردستان - مدير توزيع برق شهرستان قروه از تعمير خطوط فشار متوسط، فشار ضعيف و پست هاي عمومي سطح این شهرستان با هدف پایداری و افزایش ضریب اطمینان شبکه با هزینه کرد اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 315 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، فرهاد میمنت آبادی گفت: با آغاز به موقع تعمیرات و اورهال شبکه فشار متوسط از فروردین ماه امسال و برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی تمام واحدهای عملیاتی و مهندسی، تاکنون بیش از ۴۰ درصد برنامه تعمیرات مورد نیاز این طرح اجرا شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون با اورهال ۵۸۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۵۵۰ پست عمومی و اختصاصی موفق به اجرای ۴۰ درصد برنامه تدوین شده، شده ایم.

مدير توزيع برق شهرستان قروه افزود: احداث و اصلاح ۵۱ دستگاه تابلو روشنایی معابر روستایی، اصلاح و تعویض قطعات ۲۳۸۲ دستگاه چراغ خیابانی،رفع اتصالات سست، تعویض مقره های معیوب، اصلاح جمپرها به هادی روکشدار۲۰۰۰ عدد، رگلاژ ۶۳۰ موردسیم شبکه، نصب و تعویض ۳۷ اصله پایه متوسط و ضعیف، هرس ۳۰۰ اصله درخت بخش زیادی از اقدامات اجرا شده در چارچوب این طرح بوده است.

ممنت آبادی ادامه داد: مشکلات و فرسودگی شبکه در بعضی مناطق شهرستان به حدی است که باید کل شبکه اورهال و مجددا بازآرایی شود تا بتوان در شرایط مختلف به این مهم دست یافت ضمنا بر اساس برنامه ریزی ها و شناسایی نقاط ضعف و بر اساس برنامه های زمانبندی در چندین فاز مختلف طی سنوات آتی این امر مهم را محقق کرد.

وی به مزایای اجرای این طرح اشاره کرد و یادآور شد: اجرای این طرح با هدف افزایش عمر مفید، راندمان و درصد آماده به کار بودن تجهیزات، کاهش خرابی‌ها و حوادث، کاهش زمان‌های توقف و خاموشیهای سیستم، بهبود قابلیت اطمینان و سطح دسترسی شبکه اصلاح، تعمیر و کاهش اختلال در شبکه برق و همچنین افزایش رضایتمندی مشترکین برق انجام گرفته است.

کد خبر 18265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha