تزریق بیش از ۱۶۴۰۰۰ دز واکسن کرونا در سنندج

سرویس کردستان - رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج گفت: از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون تا کنون 164 هزار و 500 دُز واکسن کرونا به شهروندان سنندجی تزریق شده است.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش یوسفی اظهار کرد: با ادامه روند واکسیناسیون علیه کرونا در سنندج تا کنون ۱۱۰ هزار نفر دز اول و ۵۴ هزار و ۵۰۰ نفر دز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون نوبت به جوانترها هم رسیده است، افزود: علاوه بر گروه‌های سنی اعلام شده، افراد ۳۵ سال به بالا نیز می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج ادامه داد: کسانی که بیماری زمینه ای دارند با ارائه نسخه پزشک و یا پرونده پزشکی محدودیت سنی برای آنها اعمال نمی شود و با داشتن ۱۸ سال به بالا واکسن تزریق می شود.

یوسفی با اظهار تاسف از درگذشت تعداد دیگری از شهروندان سنندجی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از مردم خواست همچنان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و انجام واکسیناسیون در مقابله با این بیماری مهلک یاری گر کادر سلامت کشور باشند.

وی به نمونه گیری ۸۷۵ نفر از شهروندان سنندجی در مراکز نمونه گیری تست کرونا از نظر ابتلا به این بیماری در چهار روز گذشته خبر داد.

کد خبر 16941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha