215 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر کردستان انجام شد

سرویس کردستان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت:از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه 21 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر کردستان انجام شده است.

به گزارش کرد پرس، پیام جلالی با بیان اینکه تعداد عملیات‌های انجام شده در 5 ماهه اول سال جاری ۲۱۵ مورد بوده است، اظهار کرد: این تعداد عملیات شامل حوادث جاده ای ۱۵۱ مورد، زلزله ۲ مورد، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع ۲ مورد و حوادث کوهستان ۲۰ مورد بوده است.

وی تعداد تیم عملیاتی بکارگیری شده طی 5 ماهه امسال را ۴۲۶ تیم عنوان کرد و افزود: در حوادث امسال ۱۷۵ مورد آمبولانس و ۷۵ مورد خودرو نجات جمعیت هلال احمر کردستان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: در جریان این عملیات ها به 4 هزار و ۸۶۵ نفر حادثه دیده امدادرسانی شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۴۸۳ نفر بودند، رشد بیش از ۹۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

جلالی تعداد افراد مصدوم امسال را ۱۲۳ نفر اعلام کرد و یادآور شد: علاوه بر این، توسط امدادگران این جمعیت ۱۱۳ نفر مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شده و ۳۸ نفر نیز رهاسازی شدند.

وی تعداد افراد متوفی در صحنه حوادث امسال را ۵۶ نفر عنوان کرد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۰ نفر بوده، ۸۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امسال توسط جمعیت هلال احمر استان ۷۵۳ نفر در استان اسکان داده شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد بیش از ۷۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 16940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha