انفجار عفرین ربطی به YPG ندارد/فریب ترکیه را نخورید

سرویس سوریه - YPG با انتشار بیانیه ای اتهام انفجار در عفرین از سوی ترکیه را تکذیب کرد و از مردم خواست تا فریب جنگ روانی ترکیه را نخورند.

به گزارش کردپرس، دفتر رسانه و مطبوعات یگان های مدافع خلق (YPG) ادعاهای ترکیه درباره انفجار عفرین، و مسئول دانستن YPG را تکذیب کرده، آن را جنگ روانی ترکیه دانست و از مردم خواست تا فریب ترکیه را نخورند.

در این بیانه که در سایت آژانس خبری فرات منتشر شده، آمده است:

«رژیم اشغالگر ترکیه و گروهک‌های مزدور آن، در عفرین هر روز حمله و کشتار تازه‌‌ای را بر پرونده ضدبشری خود می‌افزایند. اشغالگران هم به تغییر ساختار جمعیتی ادامه می‌دهند، هم طبیعت منطقه را نابود می‌کنند و هم هر روز کشتار تازه‌ای به راه می اندازند. گروهک‌های مزدور که در این اشغالگری جای گرفته‌اند روزانه با هم درگیر می‌شوند و همزمان انواع شکنجه و ظلم را بر تمام مردم منطقه تحمیل می‌کنند. افرادی که در مقابل اشغالگران تسلیم نمی‌شوند به قتل می‌رسند. رژیم اشغالگر ترکیه و گروهک‌های مزدورش خواستار نسبت دادن حملات و قتل‌عام‌های خود به نیروهای ما هستند.
روز ۵ سپتامبر در عفرین انفجاری روی داد. وزارت دفاع دولت ترکیه این انفجار را به نیروهای ما نسبت داده است. این ادعای دولت اشغالگر ترکیه بی‌اساس است. هدف از این ادعا ایجاد جنگ روانی است. از مردم و افکار عمومی جهان می خواهیم فریب رژیم اشغالگر ترکیه را نخورند.»

لازم به یادآوی است انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه اشرفیه عفرین در 5 سپتامبر باعث کشته و زخمی شدن دست کم 9 غیر نظامی شد. ترکیه با انتشار بیانیه ای YPG را مسئول این انفجار دانسته بود.

کد خبر 16733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha