شورا و شهرداری سنندج روند توسعه شهر را ادامه دهند

سرویس کردستان - استاندار کردستان از اعضای شورا و شهردار منتخب سنندج خواست با همکاری و تعامل با سایر دستگاه ها، تلاش کنند روند توسعه و عمران شهری ایجاد شده در شهر را ادامه و ارتقاء دهند.

به گزارش کُرد پرس، بهمن مرادنیا صبح امروز در دیدار اعضای جدید شورا و شهردار منتخب سنندج که به مناسبت هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: کار کردن در کردستان هم لطف خداوند است و هم مردم نجیب استان شایسته خدمت هستند.

وی تلاش و خدمت در حوزه شهری سنندج را مایه افتخار برای خود عنوان کرد و افزود: همه شهرهای کردستان مهم هستند اما سنندج به عنوان مرکز استان از حساسیت بیشتری برخوردار است و باید از جاذبه های خاص برخوردار باشد.

استاندار کردستان با یادآوری اینکه سنندج امروز یک شهر بین المللی است، ادامه داد: بالاخره کرونا تمام می شود و گردشگرانی از همه جای دنیا علاقه مند خواهند بود ویژگی ها و امکانات شهر خلاق موسیقی را ببینند، لذا باید همگی برای ایجاد این ویژگی ها تلاش کنیم.

مرادنیا بر ضرورت توجه به زیبایی و جذابیت ورودی شهر سنندج تاکید کرد و یادآور شد: سنندج کانون توجه در اقلیم کردستان عراق است.

وی در خصوص حمایت های خود از شهرداری سنندج، بیان کرد: من خود را نه به یک شخص خاص بلکه به مردم سنندج متعهد میدانم و تا زمانی که مسؤولیت بر عهده داشته باشم از هیچ کمکی برای توسعه شخر کوتاهی نمی کنم.

کد خبر 16170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha