۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
شهردار جدید بوکان انتخاب شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس شورای اسلامی شهر بوکان اعلام کرد: "جلال احمدی" با آرای اکثریت اعضای شورای اسلامی به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

به گزارش کردپرس، احمد رحمانی اظهار داشت: "جلال احمدی" به عنوان شهردار جدید این شهر بعد از گذراندن مراحل قانونی، سکان مدیریت بوکان را در اختیار خواهد گرفت.

او افزود: انتخاب شهردار جدید بوکان در جلسه فوق العاده هشتم شورای اسلامی شهر بوکان صورت گرفت و مصوبه آن برای تائید به فرمانداری ارسال خواهد شد تا برای گذراندن مراحل قانونی به استانداری ارجاع داده شود.

رییس شورای اسلامی شهر بوکان اضافه کرد: ۹ نفر برای تصدی شهرداری بوکان رزومه و برنامه های خود را تحویل دفتر منتخبین شورای اسلامی دوره ششم داده بودند که در این میان افراد غیر بومی نیز حضور داشتند که در نهایت سه گزینه به صحن شورای شهر برای انتخابات معرفی شدند.

رحمانی اضافه کرد: در نهایت ۲ نفر به نام های "سیدجمیل قادری" و "جلال احمدی " برای تصدی شهرداری بوکان انتخاب شدند که پس از رای گیری جلال احمدی با چهار رای موافق به عنوان شهردار انتخاب شد.

جلال احمدی متولد بوکان و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران سازه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه است.

او عضو هیئت مدیره شرکت آذر راه نوید میاندوآب، مدیرعامل شرکت آسمان سازه پیشوا سقز، عضو نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی و عضو انجمن پیمانکاران استان کردستان است که دبیری ستاد باز آفرینی شهری و شهرداری سردشت را در کارنامه خود دارد.

در حال حاضر محمد مجدی سرپرستی شهرداری بوکان را بر عهده دارد.

کد خبر 16125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha