2 روستا و 8 واحد صنعتی در مریوان به شبکه گاز طبیعی متصل شدند

سرویس کردستان - معاون بهره برداري شركت گاز استان كردستان گفت: 2 روستا و 8 واحد صنعتی در شهرستان مریوان به مناسبت هفته دولت به شبکه سراسری گاز طبیعی کشور متصل شدند.

به گزارش کُرد پرس، محمد گرشاسبی در مراسم افتتاح این پروژه ها که به نمایندگی از دیگر پروژه ها در روستای پیرخضران برگزار شد، با اشاره به تسريع روند گازرساني و افزايش ضريب نفوذ گاز در روستاهاي استان کردستان، اظهار کرد: پس از گسترش بسیار مناسب ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری و روستایی استان، برنامه استراتژیک شرکت گاز استان کردستان تحت پوشش قرار دادن صنایع فعال است.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک دولت، پروژه گازرسانی به 2روستا و 8 واحد تولیدی و صنعتی افتتاح شد که برای اتمام این پروژه ها بیش از 10 هزار و 200 متر شبکه گذاری صورت گرقته است.

معاون بهره برداري شركت گاز استان كردستان تعداد علمک های نصب شده را 94 مورد عنوان کرد و ادامه داد: 100 خانوار در 2 روستای چویین و پیرخضران تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار گرفتند.

گرشاسبی هزینه گازرسانی به 10 پروزه گازرسانی شده را فقط در بخش اجرا و خرید کالا 20 میلیارد و 630 میلیون ریال اعلام کرد.

وی اشاره ای به پروژه مقاوم سازی و محوطه سازی ایستگاه سی جی اس مریوان داشت که به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز شده است و بیان کرد: پیش بینی می شود 13 میلیارد و 940 میلیون ریال هزینه در بر داشته باشد.

گفتنی است با گازدار شدن این 2 روستا تعداد روستاهای گازدار شهرستان مریوان به 115 مورد افزایش یافت.

کد خبر 16028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha