۹۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد کردستان آزاد شدند

سرویس کردستان - مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کردستان گفت: امسال ۹۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار مالی با مبلغ کل بدهی ۱۹۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال در زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های کردستان، محمد خسروی در نشست هیات امنای ستاد مردمی دیه کردستان اظهار کرد: این تعداد از زندانیان جرایم مالی از ابتدای سال تاکنون با همراهی کمک‌های نوع دوستانه خیرین و مساعدت مالی ستاد دیه مرکز و همچینین گذشت و همکاری شاکیان پرونده آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد ستاد مردمی دیه در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۰۴ درصد افزایش داشته است، افزود: آزادی این تعداد مددجوی جرایم غیر عمد با پرداخت بدهی محکومان، پذیرش اعسار توسط مقامات قضایی استان، اختصاص و تامین مبالغی بصورت بلاعوض از محل کمک‌های مردمی دیه استان فراهم شده است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کردستان ادامه داد: کمک و مساعدت مالی بلاعوض از سوی ستاد دیه کشور، گذشت شکات و معرفی برای دریافت تسهیلات بانکی کم بهره و قرض الحسنه از بانک‌های عامل از دیگر راه‌های کمک به آزادی این زندانیان بوده است.

خسروی یادآور شد: با اختصاص مبالغ کمک‌های بلاعوض، تسهیلات قرض الحسنه و اخذ رضایت و گذشت شاکیان زمینه آزادی ۲۳ زندانی جرایم غیر عمد و بدهکار مالی دیگر هم فراهم شد.

کد خبر 15971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha