پزشکی قانونی بازوی توانمند دستگاه قضایی است

سرویس کردستان – رئیس کل دادگستری کردستان گفت: تامین امنیت و اجرای عدالت با نظریات کارشناسی فنی و تخصصی پزشکی قانونی تسهیل می شود .

به گزارش کُرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان که به مناسبت گرامیداشت روز پزشک در اداره کل پزشکی قانونی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه پزشکی و طبابت در آموزه های دینی ما بسیار ویژه است و پزشکان و پرستارانی که هم اکنون در جبهه مبارزه با ویروس کرونا مبارزه می کنند واقعا جهادگر و خدمتگزار هستند.

وی افزود: کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و واقعا در حال ایثار و جانفشانی هستند و ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

رئیس کل دادگستری کردستان ادامه داد: پزشک ضامن سلامت جسم انسان است و بزرگترین خدمت به جامعه بشری را انجام می دهد و به فرموده رسول اکرم (ص) : العلم علمان «علم الابدان و علم الادیان» دوگونه علم وجود دارد علم پزشکی و علم دین که این حدیث بیانگر جایگاه والای علم پزشکی است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: پزشکی قانونی بازوی توانمند دستگاه قضایی است و تامین امنیت و اجرای عدالت در جامعه با نظریات کارشناسی فنی و تخصصی پزشکی قانونی تسهیل می شود و این نظرات یاریگر قضات در صدور رای عادلانه هستند که اهمیت کار شما را مضاعف می کند .

وی بیان کرد: کار در دستگاه قضایی و ادارات تابعه بسیار پراسترس و پرفشار است و اگر بخواهیم نشاط و برکت در کار و زندگی مان ایجاد شود باید با اخلاص در کار به کار خود رنگ و بوی الهی و معنوی بدهیم .

در ادامه این جلسه بهتاش خانی آباد مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان به بیان عملکرد مجموعه پزشکی قانونی استان پرداخت و گفت: امیدوارم در صورت تامین اعتبار، فاز دوم و سوم پروژه پزشکی قانونی شهرستان سنندج تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

کد خبر 15805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha