هوای کردستان غبار آلود می شود/دمای هوا افزایش می یابد

سرویس کردستان – بر اساس آخرین پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان با توجه به وزش باد شدید طی ۲ روز آینده، پدیده گرد و غبار محلی در استان حاکم می شود.

به گزارش کُرد پرس، اداره کل هواشناسی کردستان نسبت به وضعیت هوای استان هشدار جدیدی را صادر کرد که در آن تاکید دارد طی ۲ روز آینده شاهد وزش باد شدید در بعضی از ساعات شبانه روز در سطح استان خواهیم بود، به طوری که برای نیمه شمالی استان به ویژه در روز چهارشنبه این وضعیت در محدوده هشدار پیش بینی شده است.

بر اساس همین گزارش این شرایط سبب ایجاد پدیده گرد و خاک در استان می‌شود و این وضعیت در نیمه شمالی سقز، دیواندره، زرینه، هزارکانیان، بانه و بیجار و نوار شرق استان بیشتر مشاهده می‌شود.

اداره هواشناسی کردستان توصیه کرده است با توجه به این شرایط کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و مردم نیز از کنار ساختمان‌های نیمه کاره و کم استحکام تردد نکنند.

همچنین بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان از امروز تا روز جمعه دمای هوا در طول ساعات روز روند افزایشی دارد و در مجموع حدود 3 تا 4 درجه سانتی‌گراد بالاتر می‌رود.

در شبانه روز گذشته قاملو با دمای ۹ درجه خُنک‌ترین و سروآباد با دمای ۳۹ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج نیز مابین ۱۷ و ۳۷ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

کد خبر 15777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha