پنج نفر دیگر در ایلام قربانی کرونا شدند / شروط تردد از مرز مهران اعلام شد

سرویس ایلام - کرونا همچنان در ایلام قربانی می‌گیرد و در آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی، ۵ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۰۱۴۱ نفر خبر داد.

محمد کریمیان با اعلام این مطلب اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۳۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۸۹۳ نفر می باشد.

موارد فوتی امروز ۲ مورد مربوط به شهرستان ایلام، ۱ مورد مربوط به دره شهر، ۱ مورد مربوط به شهرستان ایوان و ۱ مورد مربوط به شهرستان بدره می باشد.

همچنین الیاس فتاحی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام صبح امروز در بازدید از مرز بین المللی مهران از ممنوعیت تردد مسافر در مرز مهران خبر داد و گفت: تردد زائران و مسافر از این مرز ناممکن است و هیچ امکانی برای این تردد وجود ندارد و ابلاغ جدیدی نیز واصل نشده است.

وی با توجه به همه‌گیری کرونا و شرایط حاد کرونایی استان ایلام از مردم ایران خواست به هیچ وجه به قصد تردد در مرز مهران قصد سفر به استان ایلام نداشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در ادامه افزود: تنها اتباع عراقی و همسران آنها، ایرانیان شاغل در عراق، افرادی که از قبل نوبت پزشکی دارند، اجازه تردد در مرز مهران را دارند.

کد خبر 15486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha