اقتدار پلیس و شکسته شدن هیمنه پوشالی اشرار در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ " مردم کرمانشاه که همواره به پهلوانی و جوانمردی شهره بوده اند تنها منتظر شنیدن یک خبر بودند، دستگیری زورگیران خشن و رسیدن آنها به سزای عملشان."

پلیس مقتدر امروز به حدی از توانایی رسیده که قادر است جرائم خشن و مهم را در سریعترین زمان ممکن کشف و مجرمان را حتی اگر صدها کیلومتر دورتر، خود را مخفی کرده باشند شناسایی و دستگیر کند، نمونه آن زمینگیر شدن 3 شروری بود که در اقدامی خشونت بار اقدام به ربودن کیف خانمی در کرمانشاه کردند و سپس از استان متواری شدند.

روز یازدهم آذر بود که انتشار کلیپی در فضای مجازی احساسات عمومی را جریحه دار و سروصدای زیادی در کشور به پا کرد، تصاویر و فیلمی که نشان می داد خانمی تنها حوالی ساعات ظهر توسط 2 زورگیر به شکل وحشیانه ای مورد زورگیری قرار گرفته است.
اما آنچه که بیش از پیش احساسات عمومی را جریحه دار کرد نحوه زورگیری سارقانی بود که گویی که بویی از انسانیت نبرده بودند، ضربات پیاپیی که بر سر و صورت زن بی دفاع وارد می آمد به خوبی قساوت قلب 2 شرور را نشان می داد تا اینکه این خانم جوان زیر ضربات مشت و لگد آنها بیهوش شد.
انتشار این کلیپ که به سرعت در فضای مجازی داخل و خارج استان پخش شد، واکنش های زیادی را از سوی عموم مردم به همراه داشت و همگی خواستار دستگیری اشرار از سوی پلیس و صدور اشد مجازات از سوی دستگاه قضائی برای این افراد بودند.
مسئولان استان نیز در پاسخ به این مطالبه عمومی به سرعت واکنش نشان داده و از پیگیری فوری ماجرا خبر دادند، از یک سو فرمانده انتظامی استان به مردم این اطمینان خاطر را داد که اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری زورگیران خشن آغاز شده و تا زمان دستگیری آنها پلیس آرام نخواهد نشست، از سوی دیگر نیز مسئولان قضائی نیز از صدور اشد مجازات برای شرور خبر دادند.
همدلی مسئولان، دلگرمی مردم را به همراه داشت و حالا تقریبا اکثر مردم کرمانشاه که همواره به پهلوانی و جوانمردی شهره بوده اند تنها منتظر شنیدن یک خبر بودند، دستگیری زورگیران خشن و رسیدن آنها به سزای عملشان.
حالا نوبت پلیس کرمانشاه بود تا بازهم اقتدار و قدرت اطلاعاتی خود را به رخ اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی بکشاند، متهمان اصلی دخیل در این حادثه همان روزهای ابتدایی در یکی از شهرهای شمالی شناسایی شدند، تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به سرعت راهی محل اختفای زورگیران خشن در کیلومترها دور از کرمانشاه شده و همه چیز را تحت کنترل قرار دادند.
عامل سوم وقوع این زورگیری هم که دخیل در ماجرا بود در استان های مرکزی کشور شناسایی و تیمی دیگر از کاراگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه وی را تحت نظر داشتند تا در عملیاتی هماهنگ بدون آنکه کوچکترین فرصتی به این افراد بدهند در 2 شهر مرکزی و شمالی دستگیر کنند.
دستگیری زورگیران خشن توسط پلیس که در ساعات ابتدایی بامداد 19 آذر صورت گرفت، در واقع پاسخ به مطالبه عمومی مردم از نیروی انتظامی بود که توسط کاراگاهان مقتدر پلیس آگاهی استان کرمانشاه به نمایندگی از خانواده بزرگ ناجا صورت گرفت.
انتشار خبر دستگیری این اشرار باعث خوشحالی مردم سراسر کشور شد تا جایی که خیلی ها در فضای مجازی به آن واکنش نشان داده و اقتدار و صلابت پلیس را در مواجه با ناامنی ها ستودند.
دستگیری زورگیران خشن توسط پلیس کرمانشاه علاوه بر اینکه جو روانی خوبی را در جامعه و استان ایجاد کرد پیام واضح و روشنی هم برای همه اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی داشت و آن هم این بود که اگر دست از پا خطا کنند سرنوشتی مشابه آن 3 نفر در انتظارشان خواهد بود.
اقتدار پلیس کرمانشاه در دستگیری اشراری که با بی رحمی زن جوانی را مورد زورگیری خشن قرار دادند قوت قلبی است برای عموم شهروندان و هشداری جدی برای اراذل و اوباش و مجرمان که بدانند چشمان همیشه بیدار نیروی انتظامی کوچکترین رفتار آنها را زیر نظر دارد.
زمین گیر شدن زورگیران خشن، شکسته شدن هیبت و اقتدار پوشالی اشرار بود و زنگ هشدار را به برایشان به صدا درآورد که بیش از پیش مراقب رفتار و اعمال خود باشند در غیر این صورت سرنوشتی تلخ در انتتظارشان خواهد بود.
پلیس کرمانشاه بار دیگر خوش درخشید و با دستگیری زورگیران خشن التیامی شد بر زخم های مردم و وجدان های آگاه و بیداری که تصاویر و فیلم زورگیری را دیده بودند، حال مردم منتظر مشاهده اقتدار دستگاه قضائی در صدور حکم مناسب برای اراذلی هستند که امنیت را هدف گرفته بودند.
بدون شک صدور حکم کیفری مناسب در خصوص عاملان و مسببان حادثه زورگیری خشن کرمانشاه که احساسات عمومی را جریحه دار کرد، مرحمی دیگر بر دل مردم و هشداری جدی برای اشرار و مجرمان خواهد بود.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

کد خبر 1547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha