۱۰ مددجوی زندان مرکزی سنندج آزاد شدند

سرویس کردستان - ۱۰ مددجوی زندان مرکزی سنندج در جریان بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان و به دستور او بلافاصله آزاد شدند.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان، در هفتمین روز از ماه محرم الحرام محمد جباری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان به همراه مراد فتحی مدیرکل زندان‌های استان از زندان مرکزی سنندج بازدید و سرکشی کردند.

دادستان مرکز استان، پس از شنیدن مشکلات و درخواست‌های مددجویان، با توجه به اینکه ۱۰ تن از زندانیان، شرایط قانونی برای آزادی داشتند، علاوه بر دستور آزادی آنان، دستورات لازم برای تسهیل پرونده های قضایی دیگر زندانیان صادر کرد.

وی ضمن حضور در بندهای اقامتی و دیدار چهره به چهره با مددجویان، با عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان، برای آزادی مددجویان دعای خیر کرده و رهایی از حبس تن و روح را در گرو آشنایی و انس با قرآن و آموزه های دینی دانست.

جباری اولویت قوه قضاییه را برخورد همراه با رافت اسلامی با زندانیان و تلاش برای آموزش حرفه به آنان عنوان کرد و افزود: به برکت نظام مقدس اسلامی، زندان به آموزشگاه تعلیم و تربیت تبدیل شده است.

کد خبر 15402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha