سرقت گوسفندان با خوراندن آبمیوه خواب آور به اهالی روستا

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی "صحنه" از دستگیری سارقی خبر داد که با توزیع آبمیوه آلوده به مواد خواب آور به بهانه پخش نذری میان اهالی یکی از روستاهای شهرستان اقدام به سرقت 42 راس گوسفند کرده بود.

به گزارش کردپرس، سرهنگ "بهروز فخری" اظهار داشت: پس از اعلام شکایت اهالی یکی از روستای صحنه مبنی بر خوراندن ابمیوه خواب آور به آن ها و سرقت دام های یکی از اهالی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: طبق اظهارات شاکی، شخص ناشناسی به روستای آنان مراجعه و اقدام به توزیع مقدار زیادی شربت و آبمیوه آغشته به مواد خواب آلود میان اهالی کرده بود.
فرمانده انتظامی "صحنه" تصریح کرد: این فرد پس از به خواب رفتن اهالی روستا 42 راس گوسفند یکی از آن ها را به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال سرقت می کند.
سرهنگ فخری تصریح کرد: ماموران با دریافت این اطلاعات تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی سارق احشام آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری وی و فرد مالخر در عملیاتی غافلگیرانه می شوند.
سرهنگ فخری در پایان با اشاره به کشف هر 42 راس گوسفند سرقتی و تحویل آن به صاحبش، از معرفی سارق و مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کد خبر 14907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha