کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس کرمانشاه افتاد

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد که با جلب اعتماد مردم در "کرمانشاه" اقدام به 374 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش کردپرس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری توسط صاحب یک طلافروشی در بازار زرگرها قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ثبت شکایات مردمی دریافتند که یک طلافروش اقدام به جمع آوری طلای تعدادی از مشتریان خود کرده و در قبال آن ماهیانه مبلغی به عنوان سود پرداخت می کرده است.
فرمانده انتظامی استان "کرمانشاه" افزود: این فرد پس از چندماه و جلب کامل اعتماد مشتریان، اقدام به کلاهبرداری 34 کیلو طلا که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 374 میلیارد ریال می رسید، کرده و سپس متواری می شود.
سردار جاویدان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات اقدامات تخصصی خود را آغاز و موفق به شناسایی و ردیابی فرد سارق در شهر "کرج" می شوند.
وی گفت: کارآگاهان در گام بعدی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و پلیس آگاهی "البرز" به این استان عزیمت و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر می کنند.
سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه هنوز از سرنوشت طلاهای کلاهبرداری شده خبری در دست نیست، تصریح کرد: تاکنون 12 نفر از این فرد شکایت کرده اند و شهروندانی هم که شکایتی در این خصوص دارند می توانند به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کرمانشاه واقع در خیابان لشکر مراجعه و یا با شماره 08321825466 تماس حاصل کنند.

کد خبر 14813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha