۱۱ هزار فرهنگی کردستان  مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کردند

سرویس کردستان - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تزریق واکسن بیش از ۱۱ هزار نفر از فرهنگیان استان، در مرحله اول واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش کرد پرس، رشید قربانی اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز و هم اکنون در 17 مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کار واکسیناسیون فرهنگیان به صورت نمادین از هفتم مرداد و به صورت رسمی از نهم مرداد ماه در مراکز اختصاصی و تجمیعی آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه آغاز شده است ، افزود: تا کنون ۱۱ هزار و ۶۴ نفر فرهنگی مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در مرکز استان 2 پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج راه اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت می کنند.

قربانی یادآور شد: جهت پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از امروز چهارشنبه ۱۳ مرداد در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج راه اندازی شد و گروه های مشمول بر اساس برنامه زمان بندی که از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت استان اطلاع رسانی می شود، واکسینه خواهند شد .

وی بیان کرد: پیش بینی می شود بیش از 25 هزار فرهنگی استان شاغل در واحد های اداری و آموزشی تا 25 مرداد ماه جاری، مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

کد خبر 14690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha