نیروی انتظامی در شهرستان قروه کارنامه قابل قبولی دارد

سرویس کردستان- امام جمعه قروه با بیان اینکه مردم از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان رضایتمندی بالایی دارند از کارنامه قابل قبول این مجموعه و تدام آن گفت.

به گزارش خبرنگار کردپرس، «حجت الاسلام عابدین رستمی» پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قروه، با بیان اینکه کارنامه نیروی انتظامی قروه قابل قبول است، اظهار داشت: در مجموعه نیروهای امنیتی این مجموعه بیشترین ارتباط را با مردم دارد و این بسیار مهم است که یک نهاد در عین اقتدار بتواند با ارتباط با مردم و تکریم ارباب رجوع، امنیت را ایجاد کند.

به گفته او مسئله اقتدار و امنیت در اندیشه اسلامی با اخلاق گره خورده و در هیچ کشوری این گره وجود ندارد که در جمهوری اسلامی دیده می شود.

«رستمی» گره زدن اقتدار با امنیت را یک مدل ویژه در جهان و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اینکه جامعه پیوندشان با مسئولان امنیتی قلبی باشد نه حقوقی ارزش دارد و باید این مهم را حفظ کرد.

او رضایتمندی مردم شهرستان قروه از نیروی انتظامی را مثبت ارزیابی کرد و خواستار تداوم این رضایتمندی در جامعه شد.

توجه به ارتقای امنیت اجتماعی

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان قروه توجه به شعار سال و تحقق آن را در راستای ارتقای امنیت در جامعه مهم دانست.

«علیرضا صفری» افزایش حضور مقتدرانه در محیط های عمومی، پاکسازی محیط های آلوده به مواد مخدر، ارتقای امنیت اجتماعی در بحث مبارزه با قاچاق و سرقت و استفاده از ظرفیت های برون سازمانی، تقویت راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات و سرعت بخشیدن به عملیات ها و ارتقای رضایت مردمی با ارائه خدمات مناسب و به موقع به مردم را از اولویت های کاری خود عنوان کرد.

او گفت که برای چنین خدماتی باید افزایش مهارتهای ارتباطی و آموزش رفتارهای مؤثر اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و در این میان ارتباط با نخبگان و اندیشمندان و صاحب نظران هم در دستور کار خواهد بود./

کد خبر 14160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha