دفتر خدمات قضایی و ملاقات تصویری الکترونیکی در زندان مریوان افتتاح شد

سرویس کردستان - معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان با حضور در زندان شهرستان مریوان و دیدار و گفتگو با زندانیان این شهرستان، دفتر خدمات قضایی و ملاقات تصویری الکترونیکی زندان مریوان را افتتاح کرد.

به گزارش کُرد پرس، علی رشیدی صبح امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از باجه دفتر خدمات قضایی الکترونیکی و باجه ملاقات تصویری الکترونیکی زندان شهرستان مریوان اظهار کرد: در باجه دفتر خدمات قضایی زندان مریوان که چهارمین باجه خدمات قضایی زندان های استان به شمار می رود کلیه خدمات الکترونیکی که در دفاتر خدمات قضایی ارائه می شود از جمله تنظیم دادخواست، تهیه لوایح، درخواست تجدیدنظرخواهی و ... به زندانیان ارائه می شود.

وی در خصوص دفتر ملاقات تصویری الکترونیکی زندان نیز گفت: شیوه ملاقات الکترونیک زندانیان با خانواده هایشان در بستر امن سامانه های قوه قضاییه صورت می گیرد و هیچ گونه هزینه ای برای آنها ندارد.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کردستان ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم و احراز هویت، لینک برقراری ارتباط تصویری از طریق پیامک توسط اپراتور و ناظر ملاقات الکترونیکی به گوشی هوشمند یا رایانه شخصی خانواده زندانی ارسال می شود و آنها با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود وارد پایگاه الکترونیک قوه قضاییه شده و ملاقات تصویری خود را برقرار می کنند و در مدت زمان تعیین شده امکان ملاقات صوتی و تصویری مهیا می شود.

گفتنی است در ادامه این مراسم‌ مسئولان مذکور به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کردند و دستورات لازم صادر کردند.

کد خبر 14129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha