ضرب و شتم زن باردار کُرد توسط پلیس ترکیه

سرویس ترکیه - خانه خدیجه بایکارا زن جوان کرد بدون اطلاع قبلی مورد هجوم پلیس ترکیه قرار گرفت.

به گزارش کردپرس، خدیجه بایکارا زن جوان باردار اهل ایدیل شرناخ، که بدون دلیل قبلی در خانه اش مورد حمله و ضرب و شتم نیروهای پلیس قرار گرفته بود، با رفتن به اداره پلیس ایدیل از این افراد شکایت کرد.

خدیجه در گفتگو با خبرنگار بین النهرین گفت: «در ساعت اول صبح نزدیک به 20 نفر پلیس به خانه ما حمله کردند. در حالی که تعدادی از آنها در حال کوبیدن در بودند بقیه پنجره های خانه را شکستند. در را که باز کردم آنها گیسوان مرا گرفتند و روی شیشه ها کشیدند. وقتی از پلیس پرسیدم چه اتفاقی افتاده آنها گفتند ساکت باش. وقتی خواستم روی پایم بایستم با قنداق تفنگ به پایم ضربه زدند. آنها با داد و فریاد بچه های من را که خواب بودند بیدار کردند. پلیس تا زمانی که همه خانه را جستجو کردند اسلحه را روی سر من نگه داشت. پس از رفتن پلیس به دلیل شدت درد با آمبولانس تماس گرفتم و به بیمارستان رفتم. پزشک ها با دیدن کبودی های بدنم گزارشی مبنی بر ضرب و شتم تهیه کردند. ممکن بود که من به دلیل ضرب و شتم نوزادم را از دست بدهم.»

لازم به ذکر است که از چهار روز پیش عملیات نظامی گسترده ای در مناطق روستایی ایدیل شرناخ در حال برگزاری است که در این عملیات نیروهای نظامی بسیاری از مزارع این مناطق را به آتش کشیده اند و بدون اطلاع قبلی به خانه های برخی از روستاییان هجوم برده اند.

کد خبر 13648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha