قهرمانی دو و میدانی کاران کردستانی در رقابت‌های نوجوانان کشور

سرویس کردستان - تیم دو و میدانی استان کردستان با کسب چهار نشان خوش رنگ طلا و سه مدال برنز بر سکوی نخست تکیه زد و کاپ قهرمانی را با افتخار بالای سر بُرد.

به گزارش کُرد پرس، رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی کویت با حضور ورزشکاران پسر سراسر کشور به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

۳۰۰ ورزشکار به نمایندگی از ۳۰ استان در این دوره از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور که در پیست دوومیدانی شهدای دانش‌آموز شهرکرد و زمین پرتاب شلمزار برگزار شد، به مدت ۲ روز و بر اساس قوانین بین‌المللی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسابقات روز نخست در مواد پرش‌بانیزه، پرتاب چکش، ۱۰۰ متر با مانع، پرش سه‌گام، ۱۱۰ متر با مانع، پرتاب دیسک، ۱۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و ۳۰۰۰ متر بود که دوندگان کردستانی سه نشان طلا و برنز را در اولین روز مسابقات کسب کردند.

در پایان رقابت های دو ماده 100 "جویا خداپرست" ورزشکار شایسته کردستانی با ثبت زمان 11.15 با قرار گرفتن در جایگاه نخست نشان زرین طلا را به گردن انداخت و "کیان احمدی" دیگر نماینده کردستان در ماده 400 متر با ثبت زمان 51.40 و غلبه بر تمامی حریفان خود جایگاه نخست و مدال طلا را به خود اختصاص داد و همچنین "آرین بُتکن" در ماده پرش سه گام با 12.22 متر جایگاه سوم و نشان برنز را از آن خود کرد.

در روز دوم و پایانی این رقابت ها "جویا خداپرست" در ماده 200 متر مدال طلا را بر گردن آویخت، دو و میدانی کاران کردستانی در ماده رله امدادی نیز با اقتدار نشان طلا را از آن خود کردند و "نوا نصرت‌پور" در پرش طول و ارتفاع به 2 مدال برنز دست یافت.

تیم کردستان در پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور با کسب چهار نشان خوش رنگ طلا و سه مدال برنز بر سکوی نخست تکیه زد و کاپ قهرمانی را با افتخار بالای سر بُرد.

گفتنی است رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی و انتخابی نوجوانان کشور در سال 1400 طی روزهای 15 و 16 تیرماه با قهرمانی تیم کردستان در شهرکرد به پایان رسید و تیم‌های گلستان و یزد بر پله‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

کد خبر 13030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha