بستری های کرونا در آذربایجان غربی به بیشترین میزان ۱۰ روز اخیر رسید

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶۲۶ نفر به خاطر سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی بستری هستند که بیشترین میزان طی ۱۰ روز اخیر است.

به گزارش کردپرس، دکتر جواد آقازاده افزود: هم اینک ۱۳۳ نفر از مبتلایان به کرونا در بخش‌های آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان، تحت مراقبت‌ ویژه قرار دارند.

او ادامه داد: از این تعداد همچنین ۲۶ نفر تحت دستگاه ونتیلاتور قرار داشته و با کمک این دستگاه تنفس می کنند که شرایط آنان نیز بسیار نامناسب تر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به ابتلای ۳۱۸ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اظهار کرد: از این تعداد ۱۳۷ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

آقازاده بیان کرد: در حال حاضر ۶۲۶ نفر به خاطر سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی بستری هستند که بیشترین میزان طی ۱۰ روز اخیر است.

او با اشاره به فوت ۲ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی افزود: از این تعداد، یک نفر در ارومیه و یک نفر در ماکو جان خود را از دست داده اند. کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به چهارهزار و ۷۸۰ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تاکنون حدود ۱۸۲ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که بیش از پنج درصد جمعیت استان را شامل می شود.

کد خبر 12881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha