رمز ارزها در کرمانشاه، ۷۵ مگاوات برق قاچاق مصرف  کرده‌اند

سرویس کرمانشاه _ هوشنگ بازوند گفت: سه مزرعه رمزارز در کرمانشاه کشف شده که ۷۵ مگاوات برق قاچاق مصرف کرده‌اند.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه در نشست ستاد مقابله با قاچاق استان کرمانشاه که با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیران عضو ستاد برگزار شد؛ اظهار داشت: در این شرایط خشکسالی و کمبود برق، استان کرمانشاه علاوه بر سهمیه ۶۵۰ مگاواتی استان، حدود ۷۰ مگاوات نیز اضافه مصرف داشته است.

وی با عنوان اینکه این اضافه مصرف برق در واقع قاچاق می شود در ادامه اظهار داشت: به تازگی سه مزرعه رمرز ارزها کشف شده اند که حدود ۷۵ مگاوات مصرف برق داشته‌اند.

استاندار کرمانشاه با تقدیر از دستگاه های نظارتی و انتظامی بابت کشف این مزارع غیرمجاز رمز ارز، در ادامه تاکید کرد: این دستگاه ها همچنان با جدیت موضوع کشف این رمز ارزها را دنبال کنند زیرا جلوگیری از مصرف قاچاق این حجم بزرگ از برق به کاهش خاموشی ها در استان کمک می کند.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش به موضوع ضرورت حمایت از دامپروران استان پرداخت و گفت: از جهاد کشاورزی انتظار داریم که هر چه سریع‌تر سهمیه خرید گوشت استان با قیمت ۴۵ هزار تومان را اجرایی کند تا عشایر مجبور به فروش ارزان گوسفندان خود در این شرایط دشوار اقتصادی نباشند.

مدیر ارشد استان همچنین اظهار داشت: سال گذشته اعتبارات بسیار مناسبی برای کنترل مرزها در اختیار مرزبانی قرار داده شده است که بخشی از آن هنوز هزینه نشده و مرزبانی می تواند از این محل برای موارد نیاز استفاده کند.

کد خبر 12771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha