خویشاوند اردوغان به دلیل توهین به او بازداشت شد

سرویس ترکیه - خویشاوند اردوغان که به او گفت تو دین و ایمان نداری بازداشت شد.

به گزارش کردپرس، یحیی بیرینچی یکی از خویشاوندان رجب طیب اردوغان که دیروز خطاب fi او سخنان تندی به زبان آورده بود در خانه خود در اسکودار استانبول توسط پلیس بازداشت شد.

بنا بر خبر روزنامه جمهوریتT «یحیی بیرینجی» برادرزن ِ مصطفی اردوغان برادر رئیس جمهور، دیروز در پخش آنلاین از یک شبکه مجازی، ضمن اعلام حمایت از صدات پکر رئیس مافیا، خطاب به اردوغان گفت: «دیگر شرفی برای این حکومت باقی نمانده است. به گلویمان رسیده است. بگذارید بیایند مرا بگیرند. اردوغان تو دین و ایمان سرت نمی شود؟ خدا نداری؟ کتاب قرآن نداری؟...»

وقتی یکی از مخاطبان او برایش نوشت: «آنها می آیند تو را می گیرند...» او پاسخ داد: «من هم منتظر همین هستم... بیایند مرا بگیرند دو کلام حرف بزنیم... اطراف اردوغان پر از آدم های خائن است... من به او نامه دادم ولی به دستش نرساندند و این نامه ها همینطور پیش من مانده است. مردم بالاخره در پای صندوق ها صدایشان در خواهد آمد، البته اگر آنها اجازه بدهند صدای کسی در بیاید. اینطور که پیش می رود تا آن زمان صدای مردم را توی گلویشان خفه کرده اند.»

بنا بر گزارش خلق تی وی یحیی بیرینجی برای بازجویی های اولیه به اداره امنیت استانبول منتقل شده و تمام وسایل الکترونیکی او ضبط شد.

کد خبر 12706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha