اعتبار ٦ پروژه راهداری اولویت دار در آذربایجان غربی تصویب شد

سرویس آذربایجان غربی- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به آذربایجان غربی از اختصاص اعتبار لازم برای ٦ پروژه راهداری اولویت دار در استان خبر داد و گفت: تامین مبلغ مورد نیاز پروژه نقده - پیرانشهر تا پایان مهر ماه توسط سازمان انجام می شود.

به گزارش کردپرس، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به آذربایجان غربی در جلسه بررسی پروژه های عمرانی در شهرستان پیرانشهر گفت:علاوه بر تخصیص اعتبارات لازم، برخی از این پروژه ها با امکانات امانی نیز اجرا خواهد شد، آسفالت، نصب نیوجرسی، علایم و تامین روشنایی مسیر شهرستان پیرانشهر تا داخل پایانه مرزی تمرچین بطول ۱۲ کیلومتر یکی از مهم‌ترین این پروژه ها را شامل می شود که سازمان راهداری اجرای کامل آن را متقبل شده است.

اکبری با اشاره به اولویت بعدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای ساخت و‌ روکش آسفالت محور سردشت - ربط- بوکان ادامه داد: این‌ جاده به عنوان راه فرعی درجه یک است که اعتبار مورد نیاز برای آن اختصاص یافت.

او با بیان اینکه محور رزگاری_اندیزه اجرا و تا پایان شهریور ماه به اتمام می رسد، افزود: برای پروژه تعریض محور ارومیه -اشنویه نیز با تامین تمام قیر مورد نیاز اعتبار قابل توجهی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تخصیص خواهد یافت و بخشی نیز از محل منابع استانی نیز باید تامین شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین در خصوص پروژه نقده - پیرانشهر یادآور شد: تامین مبلغ مورد نیاز به همراه تامین قیر تا پایان مهر ماه توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود.

اکبری در خصوص راه مرز کیله سردشت بطول ۱۷ کیلومتر اذعان داشت: عملیات تعریض یک قطعه پنج کیلومتری این محور نیز از دیگر پروژه های اولویت دار سازمان برای اختصاص اعتبارات لازم و آغاز فوری عملیات عمرانی مربوطه محسوب می شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای در ادامه این سفر یک روزه از شش پروژه عمرانی اولویت دار مسیر ارومیه - پیرانشهر-سردشت بازدید و با حضور در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پیرانشهر امکانات، ماشین آلات و انبار علائم این مجموعه را مورد بازدید قرار داد.

کد خبر 12657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha