محموله 112 تنی گندم در بوکان توقیف شد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از توقیف 6 دستگاه کامیون حامل 112 تن محموله گندم بدون مجوز در "بوکان"، خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق و حمل غیر مجاز و خارج از شبکه غلات به خصوص گندم، ماموران ایستگاه بازرسی "شهید رجایی" در محور بوکان- سقز 6 دستگاه کامیون را که حامل گندم های بدون مجوز بودند، توقیف کردند.

او با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده 5 میلیارد و 650میلیون ریال بوده است، ادامه داد: در این راستا 6 دستگاه کامیون به همراه بار توقیف و 6 نفر دستگیر و پرونده به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان گفت: هرگونه جابه جایی غلات باید صرفا با مجوز انجام گیرد و در غیر این صورت به منظور مقابله با احتکار و قاچاق، توقیف خواهد شد.

در روزهای گذشته نیز یک دستگاه کامیون ده چرخ حامل 15 تن محموله گندم بدون مجوز در میاندوآب توقیف شده بود.

بر اساس اعلام جهاد کشاورزی آذربایجان غربی؛ خروج گندم تولیدی به سایر استانها ممنوع شده است. ه خرید تضمینی گندم همزمان با برداشت این محصول استراتژیک در استان از اول تیر ماه آغاز و طی روزهای گذشته حدود 17 هزار تن گندم به مراکز خرید تضمینی گندم تحویل داده شده است.

کد خبر 12647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha