مسئولان قروه رأی خود را در صندوق انداختند؛ تأکید بر مشارکت حداکثری

سرویس کردستان- مسئولان شهرستان قروه با بیان اینکه انتخابات نقش مؤثری در تعیین سرنوشت کشور دارد خواستار مشارکت مردم برای رقم زدن توسعه کشور و منطقه شدند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، مسئولان شهرستان قروه پیش از ظهر امروز جمعه در یکی از شعبات اخذ رأی در جمع خبرنگاران هدف از انتخابات و انتخاب اصلح را بیان کردند.

پاکسازی خانه غبار گرفته با انتخاب فرد اصلح

ابتدا امام جمعه شهرستان قروه با بیان اینکه انتخابات حق قانونی مردم در تعیین سرنوشت کشور است، گفت: باید غباری که مملکت را فراگرفته با انتخابی اصلح پاک کرد و توسعه کشور را رقم زد.

به گفته «حجت الاسلام عابدین رستمی» اولین نکته مهم دعوت عمومی از همه مردم برای حضور در انتخابات است و باید این خانه غبارگرفته را پاکسازی کرد.

او پاکسازی گرد و غبار در این کشور را ضروری دانست و گفت: باید مردم برای این کار بیایند و اعمال نظر داشته باشند و با شرکت خود یک انتخاب مناسب را رقم بزنند.

«رستمی» با بیان اینکه این دوره به عنوان لیله القدر انقلاب است، تصریح کرد چاره ای جز رأی دادن نداریم و رأی دادن به رئیس جمهوری یعنی رأی دادن به تغییر بیش از 3 هزار مسئولیت و مدیریت که باید برای توسعه کشور لحاظ گردد.

او با اشاره به اینکه قوه مجریه 97 درصد امکانات کشور را در اختیار دارد، خطاب به مردم گفت: دعوت می کنیم که مردم بیایند و از حق قانونی خود استفاده کنند و سرنوشت مملکت را به درستی رقم بزنند.

تأثیرگذاری در تغییر سیاست های کشور

فرماندار شهرستان قروه هم با بیان اینکه انتخابات بیشترین تأثیرگذاری را در تغییر رویکردها و سیاست های کشور دارد خواستار مشارکت مردم در تعیین سرنوشت مملکت شد.

به گفته «حسین الماسی» انتخابات مهمترین رخداد سیاسی و اجتماعی کشور است و بیشترین تأثیرگذاری در انتخاب مدیران ارشد نظام و تغییر رویکردها و سیاست ها را دارد.

او به مشارکت همیشگی مردم شهرستان قروه در هر دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: انتظار داریم که همشهریان مثل همیشه حضور گرمی داشته باشند و در انتخابات شرکت کنند و با انتخابی درست توسعه کشور و شهرستان را رقم بزنند.

«الماسی» گفت که لازم است مردم در ساعات ابتدایی رأی خود را بدهند و به ساعات انتهایی موکول نکنند.

مشارکت مردم عامل خنثی کردن نقشه دشمنان

در ادامه نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس با بیان اینکه کشور ایران جزو دموکراتیک ترین کشورهای دنیاست، حضور حداکثری مردم در انتخابات را عاملی برای خنثی کردن نقشه دشمنان دانست.

«پرویز اوسطی» جمهوریت و اسلامیت را دو رکن اصلی نظام اسلامی دانست و گفت: رکن اسلامیت را خداوند نصیب کشور کرده و اما جمهوریت به عنوان رکن دوم بعد از پیروزی انقلاب شکل گرفت و به نظام اسلامی اعتبار ویژه ای را بخشید.

به گفته او کشور ایران جزو دموکراتیک ترین کشورهای دنیاست و به طور متوسط فارق از انتخابات بخشی و صنفی در این دوره، انتخابات ملی هم داریم و همیشه مردم مشارکت حداکثری داشته اند.

اوسطی خنثی کردن نقشه دشمنان برای ناامید کردن مردم نسبت به انتخابات را ضروری دانست و افزود: در این شرایط حساس که دشمنان چشم به انتخابات دوخته اند قطعاً ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود دشمن را ناامید خواهند کرد./

کد خبر 11856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha