900 ناظر بهداشتی بر شعب اخذ رای کردستان نظارت می‌کنند

سرویس کردستان - مدیر بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۹۰۰ ناظر بهداشتی بر یک هزار و ۴۱۸ شعبه اخذ رای طی روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد در فرآیند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ نظارت می‌کنند.

به گزارش کُرد پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، کمال ابراهیمی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کرونا در چهار شهرستان نارنجی و در ۶ شهرستان زرد است و برای همنی رعایت پروتکلهای بهداشتی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه مردم و رای دهندگان باید رعایت کاملی را مدنظر داشته باشند، افزود: ناظران بهداشتی در طول برگزاری فرآیند انتخابات نظارت مستمری خواهند داشت.

مدیر بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه فردا از محل شعب اخذ رای و چیدمان میز و صندلی عوامل برگزاری انتخابات و مسیر رفت و آمد رای دهندگان بازدید می شود، ادامه داد: در صورت وجود نقایص احتمالی، تذکر لازم برای رفع آن داده خواهد شد.

ابراهیمی یادآور شد: روز انتخابات هم ناظران در شعب اخذ رای حضور دارند و نهایت پیشگیری از تراک جمعیت را به عمل آورده و همه مسائل بهداشتی را کنترل می کنند تا بهداشت و سلامت رای دهندگان به صورت کامل تامین شود.

کد خبر 11755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha