انتخابات عرصه به تصویر کشیدن همبستگی و اقتدار ملت ایران است

سرویس کردستان - رئیس کل دادگستری استان کردستان در خصوص شرکت قضات و کارکنان اداری دستگاه قضایی استان در انتخابات سال 1400 بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش کُرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا طی بیانیه ای موضع دستگاه قضایی استان کردستان را در خصوص انتخابات پیش رو اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی): «انتخابات واجب شرعی است، شرکت در انتخابات هم حق مردم است و هم تکلیف شرعی و واجب شرعی است. دشمنان ملت ایران هم با این موضوع به شدت مخالفند».

«در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم. انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

انتخابات همواره عرصه ای برای به تصویر کشیدن همبستگی، وحدت و اقتدار ایران بوده و هست و شما مردم کردستان نیز ثابت کرده اید همواره پشتیبانی مستحکم و مطمئن برای حفظ مرزهای جغرافیایی و استقلال میهن عزیزمان خواهید بود.

پرسنل دستگاه قضایی استان کردستان با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو از آرمان های امام خمینی (ره) پیروی کرده و به رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند.

اینجانب از مردم شریف استان کردستان نیز دعوت می کنم تا با حضور شکوه آفرین خود در پای صندوق های رای، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی برداشته و توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را خنثی کنند».

کد خبر 11748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha