نمایندگان ادوار گذشته مردم کردستان در مجلس از مردم برای شرکت در انتخابات

سرویس کردستان - چهار نفر از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در ادوار گذشته در طی دعوت نامه ای از مردم خواهان شرکت در انتخابات 28 خرداد شدند.

به گزارش کُرد پرس، در متن دعوت نامه آقایان مرتضی زرین گل، سیدمحمد بیاتیان، محسن بیگلری و منصور مرادی نمایندگان ادوار کردستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم کردستان آمده است: «انتخابات تجلی حضور و تبلور مشارکت سیاسی همه آحاد مردم در سرنوشت و آینده کشور و تعیین و تبیین نقشه راه اداره کشور می باشد.

در بازه زمانی فعلی و با وجود مشکلات و تنگناهای فراوانی که حاصل سوءمدیریت های مدیران بی درد که تاثیرات تحریم را دوچندان کرده و موج گرانی و تعطیلی مشاغل و بیکاری جوانان را باعث گردیده است قهر با صندوق رأی، آری گفتن به وضعیت موجود و بی توجهی به سرنوشت و آینده کشور است.

لذا اینجانبان به عنوان خادمان مردم از همه آحاد ملت ایران عزیز درخواست می کنیم فارغ از نگاه های جناحی، حزبی و گروهی از سلاح رأی به عنوان صلاح و تاثیرگذاری بر آِنده سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران سرافراز استفاده کنند و روز 28 خرداد 1400 را به یاد ماندنی در تاریخ ایران عزیز مبدل سازند».

کد خبر 11651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha