از ظرفیت گردشگری ایلام درست استفاده نشده است

سرویس ایلام - بازرس ویژه ستاد مرکزی رییسی و فعال گردشگری در نشست تخصصی حامیان گردشگری این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایلام می‌تواند استان گردشگرپذیر خوبی باشد اما تا کنون از ظرفیت گردشگری ایلام درست استفاده نشده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، یوسف نوری افزود: ایلام قابلیتهای زیادی در گردشگری جنگ، گردشگری آبی با وجود سدها، گردشگری طبیعت گرا با وجود کوهستانهای خاص، گردشگری ماجراجویانه، گردشگری راهیان نور، گردشگری سلامت، گردشگری مذهبی و... است که می‌تواند رونق اقتصادی و اشتغالزایی خوبی برای مردم استان فراهم کند.

این مدرس دانشگاه، عنوان کرد: ارزان بودن مقصد، یکی از حسن‌های گردشگری ایران است و استانهای مرزنشین مثل ایلام می‌توانند گردشگران و قشر ساکن در جدار مرزی خود را به خاطر ارزانی سفر، به ایلام جذب کنند.

نوری گفت: یکی از این راهها جذب گردشگری سلامت در استان است و لازمه آن گرفتن استاندارد IDP برای یکی از مراکز درمانی ایلام است تا مردم استان‌های همجوار ایلام در کشور عراق برای استفاده از این ظرفیت وارد استان شوند.

بازرس ویژه ستاد انتخاباتی رییسی اظهار کرد: یکی از توجهات اصلی دولت آقای رییسی در صورت رأی مردم به جبران ضرر و زیان شاغلان گردشگری کشور است که در زمان کرونا آسیب جدی دیده‌اند و برای این موضوع برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

نوری گفت: از دیگر برنامه‌های آقای رییسی رواج سفرها و گردشگری خانوادگی است که برای دوران پساکرونا برنامه‌های خوبی در این زمینه و گسترش گردشگری اجتماعی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 11541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha