309 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شد

سرویس کردستان - مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از ارسال بیش از 309 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در سال 99 خبر داد و اظهار کرد: این میزان نفتگاز ارسالی نسبت به سال قبل از آن با رشد 51 درصدی همراه بوده است.

به گزارش کُرد پرس، عبدالله گیتی منش در جلسه کمیته حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت اعمال شده در تامین گاز طبیعی مورد نیاز نیروگاه در سال گذشته مخصوصا با کاهش دما و اولویت تامین گازطبیعی بخش خانگی، برنامه ریزی شرکت بر تامین و ذخیره سازی مطلوب و به موقع سوخت مورد نیاز نیروگاه متمرکزشد و خوشبختانه با توجه به روند افزایشی مصرف سوخت مایع نیروگاه با تلاش همکاران شرکت این مهم به نحو احسن انجام پذیرفت.

وی با اشاره به نقش ناوگان حمل نقل فرآورده‌های نفتی در تامین و توزیع سوخت مورد نیاز نواحی 9 گانه منطقه و تشکر و قدردانی از زحمات این عزیزان، افزود: در سال گذشته 309 میلیون و 700 هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان ادامه داد: از این میزان 171 میلیون لیتر آن از طریق خط لوله انتقال فرآورده های نفتی و 138 میلیون لیتر آن با تردد 4 هزار و 760 دستگاه نفتکش از مبادی تامین و انبار نفت سنندج تامین شده است.

گیتی منش با بیان اینکه روزانه 4 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان با استفاده از نفتشک های جاده پیما، تامین و توزیع می شود، یادآور شد: تعامل و همکاری بسیار خوب شرکت های حمل و نقل و رانندگان نفتکش با این شرکت، موجب رونق بخشیدن به حرکت بخش های تولیدی، کشاورزی و تامین سوخت مورد نیاز خانوارهای روستایی استان است.

کد خبر 10409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha