2 قلاده سگ گم شده هلال احمر کردستان بعد از ماه ها دوباره تحویل داده شد

سرویس کردستان- بعد از گم شدن دو قلاده سگ زنده یاب هلال احمر در مهر ماه سال گذشته و افزایش حساسیت ها نسبت به این موضوع، بر اساس خبری که روابط عمومی این نهاد در اختیار رسانه ها قرار داده است، ظاهرا این دو قلاده سگ توسط پلیس آگهی پیدا شده و به هلال احمر کردستان دوباره تحویل شده است.

به گزارش کُرد پرس بر اساس این خبر، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: دو قلاده سگ تجسس جمعیت هلال احمر که در مهر ماه سال گذشته مفقود شده بودند، توسط پلیس آگاهی نیروی انتظامی پیدا شده و به هلال احمر کردستان تحویل داده شد.

مهدی خوشقدم اظهار کرد پس از مفقود شدن ۲ قلاده سگ تجسس جمعیت هلال احمر کردستان در سال گذشته اقدامات گسترده‌ای برای یافتن آنها صورت گرفت و خوشبختانه شب گذشته نیروهای آگاهی پلیس استان در باغ‌های حومه سنندج آنها را شناسایی و به هلال احمر تحویل دادند.

وی افزود: پیگیری‌های قانونی توسط جمعیت هلال احمر از طریق مبادی ذیربط در حال انجام بوده و بزودی خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطرنشان کرد: پس از مفقود شدن سگ‌های تجسس هلال احمر کردستان، بلافاصله تیم آنست «آموزش و نگهداری سگ‌های تجسس» ما با ۳ قلاده سگ اهدایی فعالیت خود را از سرگرفته و حتی یک روز هم ماموریت‌های این جمعیت با خلل مواجه نشد.

خوشقدم تصریح کرد: در حال حاضر تیم آنست جمعیت هلال احمر علاوه بر ۲ قلاده سگ پیدا شده از ۳ قلاده سگ اهدایی آموزش دیده دیگر هم بهره‌مند بوده و با تمام توان آماده خدمات‌رسانی به حوادث احتمالی است.

کد خبر 10185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha