نزاع با سلاح گرم در بوکان دو زخمی بر جای گذاشت

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی بوکان گفت: فردی که با اسلحه شکاری ۲ نفر را در این شهرستان مجروح کرده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت، دستگیر شد.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا؛ سرهنگ سلمان حیدری اظهار داشت: عصر روز چهارشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در مسیر جاده "سدشهیدکاظمی" عوامل انتظامی بلافاصله به موضوع ورود کردند.

او با بیان اینکه بر اثر درگیری بین چند نفر، یکی از آنها با یک قبضه اسلحه شکاری ۲ نفر از افراد درگیر در نزاع را مجروح کرده بود، اضافه کرد: ضارب که پس از وقوع حادثه از محل متواری شده بود در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: یکی از مجروحان این حادثه در بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان بستری و یکی دیگر از آنها به دلیل وخامت حال به یکی از بیمارستان های ارومیه اعزام شد.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه علت و انگیزه این حادثه در دست بررسی است، اظهار داشت: کسانی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند، برخورد با آنان بدون مماشات در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد به طوری که مقابله با این دسته از مجرمان بسیار جدی، قاطع و مستمر است.

او افزود: خواسته مردم برخورد جدی با هنجارشکنان است و ماموران انتظامی بوکان در جهت حفظ حقوق مردم و ساکنین آن عمل خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله نزاع و درگیری در شان فرهنگ و ادب و رسوم این شهرستان فرهنگی نیست و خواسته عموم مردم نیز برخورد شدید با این ناهنجاری‌ها است.

کد خبر 10110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha