مشارکت مردم، بسترهای توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال را فراهم می کند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مهمترین رکن شعار سال مردمی سازی است و با مشارکت گرفتن از مردم، می توان بسترهای توسعه اقتصادی و تحقق شعار سال را فراهم کرد.

به گزارش کرد پرس، بختیار خلیقی در جلسه توجیهی اهداف و برنامه های عملیاتی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ صنعت، معدن و تجارت کردستان، گفت: انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.

وی افزود: امروزه دستیابی به توسعه اقتصادی و رشد پایدار در گرو تقویت بنیه تولید داخلی کشورها است و خوشبختانه در حال حاضر استان کردستان دارای ظرفیت های صنعتی، معدنی و تولیدی مناسبی بوده که باید با برنامه ریزی مناسب و مشارکت هر چه بیشتر مردمی به بهترین شکل بهره برداری شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: توسعه واقعی زمانی اتفاق می افتد که گروه های مختلف مردم از جمله صنعتگران، معدن کاران، بازاریان خود را در این فرایند سهیم و مسئول بدانند.

خلیقی با بیان اینکه جهش تولید امکان جبران خسارت های اقتصادی ناشی از اختلال در بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی در کشور را فراهم خواهد کرد، ادامه داد: جهش تولید به ارتباط بین صنعت و دانشگاه، پژوهش های کاربردی و فعالیت های دانش بنیان رونق می دهد.

وی یادآور شد: تمامی اهداف و برنامه های صمت کردستان در راستای تحقق شعار سال برنامه ریزی شده و با توجه به اینکه جامعه هدف این اداره کل طیف عظیمی از مردم هستند انتظار می رود در تمامی حوزه ها بستر حضور هر چه بیشتر مردم فراهم شود.

کد خبر 2770048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha