ضرورت تسریع در پرداخت حقوق کارکنان اقلیم کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان-رئیس جمهوری عراق پنجشنبه9 فروردین 1403 در کاخ السلام در بغداد با طیف سامی، وزیر دارایی عراق دیدارکرد.

 به گزارش کردپرس به نقل  از کانال تلگرامی عبداللطیف جمال رشید،رئیس جمهوری عراق، در این دیدار، تعدادی از مسائل اقتصادی و مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس جمهوری عراق به اهمیت اجرای برنامه های استراتژیک مدرن که سطح اقتصادی عراق را ارتقاء می دهد و امنیت مالی دولت و شهروندان را تحقق می بخشد،اشاره کرد.

  رئیس جمهوری عراق در این دیدار با تاکید بر ضرورت تسریع در پرداخت حقوق کارمندان ، بازنشستگان، غیرنظامیان لشکری، شهدا، آسیب دیدگان انفال و مشمولان شبکه تامین اجتماعی در اقلیم کردستان ، به ویژه پس ازرای دادگاه فدرال، گفت:: تاخیر در پرداخت حقوق  قشرهایی که به آنها اشاره شد،به طور مستقیم بر وضعیت معیشتی، اقتصادی و اجتماعی در اقلیم کردستان تاثیر گذاشته است.

رئیس جمهوری عراق همچنین بر لزوم ارتقای سطح هماهنگی و همکاری بین قوه مجریه و مقننه برای تصویب بودجه عمومی سال 2024، حمایت از برنامه خدماتی دولت، تسهیل اقدامات مربوط به سرمایه گذاری و تلاش برای تصویب قوانینی برای بهبود زندگی مردم عراق در سراسر این کشور، تاکید کرد.

وزیر دارایی عراق نیز در این دیدار به نوبه خود با اشاره به علاقه مندی این وزارتخانه به اجرای جوانب اقتصادی برنامه دولت با هدف توسعه اقتصادی همه جانبه برای  ارائه بهترین خدمات به شهروندان،، اشاره کرد.

کد خبر 2768706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha