نجات 7 مادر باردار و بیمار بدحال از برف و کولاک در بیجار

سرویس کردستان- فرماندار بیجار از نجات جان 4 مادر باردار و 3 بیمار بدحال از برف و کولاک در این مدت بارش ها در شهرستان خبر داد و گفت مسیرهای روستایی در حال بازگشایی و برف روبی هستند.

«علی اکبر ورمقانی» شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار کردپرس از نجات مادران باردار و بیماران بدحال در این مدت بارش برف در شهرستان بیجار خبر داد و بیان کرد: در این مدت 4 مادر باردار در 4 روستای شهرستان توسط نیروهای درمانی و امدادی از برف و کولان نجات یافته و به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گفته او در این مدت 3 بیمار بدحال در 3 روستای شهرستان هم نجات پیدا کردند که یکی از این بیماران کوهنورد بود و در کل 7 مورد امداد و نجات در شرایط بارش ها صورت گرفته است.

«ورمقانی» همچنین از امداد و نجات برای 13 بیمار در روستاها که به صورت تلفن های موردی گزارش شده بودند اما در شرایط سخت نبوده، گفت.

او سپس به میزان برف روبی در مسیرهای روستایی و شهری اشاره کرد و افزود: از هزار و 450 کیلومتر راه روستایی و شهری هر کدام در چند مرحله برف روبی شده و تا این لحظه از 230 روستای شهرستان 40 روستا تا آخر امشب برف روبی خواهند شد و تنها دو روستا باقی می ماند./

کد خبر 25868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha