رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ملکشاهی معرفی شد

سرویس ایلام - طی آیینی و با حضور رئیس، دبیر و معاون احزاب شورای وحدت استان ایلام، حجت‌الاسلام «حسین طیبی» به عنوان رئیس شورای وحدت شهرستان ملکشاهی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عمران احمدی، رئیس شورای وحدت استان در این برنامه تاکید کرد: فعالیت شورای وحدت نیروهای انقلابی استان ایلام نیز در راستای اهداف بلند نظام مبتنی بر حضور نیروهای جهادی است

وی ضمن تشریح اهداف، راهبردها و مواضع کلی شورای وحدت عنوان کرد: یکی از ویژگیهای مؤمنین که در نصوص دینی هم به آن تاکید شده داشتن خصلت جهادی بودن است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران تا رساندن آن به دست صاحب اصلی‌اش همواره به حضور اثرگذار نیروهای جهادی در جامعه نیازمند است و فعالیت شورای وحدت نیروهای انقلابی استان ایلام نیز در راستای اهداف بلند نظام مبتنی بر حضور نیروهای جهادی است.

وی جذب حداکثری، بحث روشنگری در بزنگاههای مختلف و همراهی و همگامی با امام جمعه را از مهم‌ترین وظایف رئیس شورای وحدت ملکشاهی برشمرد.

دکتر یونس احمدی، معاون احزاب شورای وحدت استان نیز در این برنامه عنوان کرد: تشکیلات شورای وحدت وابستگی خاصی به جایی ندارد و حول مواضع امام و رهبری با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستانها، در راستای کمک به مردم، نظام و توسعه جامعه به شکل جهادی فعالیت می کند.

در این مراسم مهندس خدابخش داوودی نصر دبیر شورای وحدت استان نیز با اشاره به ضرورت کار تشکیلاتی میان نیروهای انقلابی گفت: با توجه به شکل گیری دولت سیزدهم، سازماندهی و تشکیلات یکی از ضرورت‌هائی است که به کادرسازی و پرورش نیروهای انقلابی منجر می‌شود و شورای وحدت نیروهای انقلاب در راستای سازماندهی و پرورش نیروها فعالیت می‌کند.

کد خبر 24317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha