طنین مظلومیت شهیده خاموش در سرزمین مجاهدت‌های خاموش

سرویس کردستان – شورای وحدت اصولگرایان استان کردستان به مناسبت تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی، اولین شهیده تفحص شده در مناطق عملیات جنگی بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش کرد پرس، در بیانیه شورای وحدت اصولگرایان کردستان آمده است: «در ادبیات جامعه شناسی کشورمان، مردم کردستان همواره به مرزداران غیور شهرت داشته‌اند و تجلی این اشتهار در 8 سال جنگ تحمیلی عینیت کاملاً متمایزی یافت.

دست نیافتن دشمن حتی به ذره‌ای از خاک کردستان علیرغم 230 کیلومتر مرز مشترک با عراق، مرهون حضور فداکارانه مردم این دیار مظلوم در کنار رزمندگان ارتش و سپاه بود. لکن به فرموده رهبر فرزانه و عالی‌قدرمان مردم کردستان در عین مبارزه با دشمن خارجی، در داخل خانه و محیط زندگی خود نیز با ضدانقلاب در جنگ بودند و شهدای کردستان متمایز از شهدای سایر مناطق کشور هستند و به همین سبب نیز خانواده، زنان و مادران کردستانی همراه و هم‌گام با غیور‌مردان کردستان، مصائب و آلام ناشی از جنگ را متحمل شده‌اند.

امروز در کوه‌های چهل‌چشمه کردستان، طنین مجاهدت‌های خاموش پس از گذشت سی‌و هفت سال، ضمن انعکاس آوای مظلومیت مردم کردستان، چهره ددمنش و واقعی مدافعین دروغین حقوق مردم کُرد را بیش از پیش نمایان ساخت.

شورای وحدت اصول‌گرایان استان کردستان تلاش گروه‌های عملیات تفحص و کاوش پیکر شهدای مطهر را ارج می‌نهد که برگ زرین دیگری را به تاریخ غرورآفرین مردم کردستان در دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کردند و برای شهیده مکرمه فاطمه اسدی، اولین شهیده تفحص شده در مناطق عملیات جنگی علو درجات را از خداوند متعال مسئلت دارد.

همچنین به منظور تبیین و ترویج نقش مردم کردستان به ویژه بانوان در صیانت از میهن و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آگاهی بخشی به نسل جوان، انتظار دارد که نهادهای فرهنگی و ذیربط ازجمله؛ صداوسیما، شهرداری و شورای‌شهر، مرکز تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ... نسبت به ایفای نقش و تولید آثار مرتبط با رسالت فرهنگی خود اقدام شایسته کنند».

کد خبر 21220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha