«محرومیت» و «مظلومیت» ایلام و عبور شتابان زمان خدمت دولت سیزدهم

سرویس ایلام - رئیس شورای وحدت استان ایلام در گفتگو با کردپرس ضمن تقدیر از خدمات دکتر رئیسی از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، از روند کند انتصابات در کشور و استان ایلام انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عمران احمدی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار با کابینه سیزدهم، که فرمودند «زمان شتابان میگذرد و این چهار سال زود تمام می‌شود؛ از هر ساعتی، از هر فرصتی استفاده کنید و نگذارید وقتی را که متعلّق به مردم و متعلّق به اسلام است، تضییع بشود»، از دولت آیت‌الله رئیسی در خصوص کندی انتصابات مطالبه داریم.

وی ضمن قدردانی از خدمات دولت سیزدهم در مدت کوتاهی که روی کار آمده است، عنوان کرد: مطالبه ما از آقای رئیسی، همان مطالبه رهبر انقلاب است و احساس می‌کنیم که دولت محترم در زمینه جابجایی ‌ها و انتصابات کند پیش می‌رود.

احمدی گفت: مردم استان ایلام هم در عرصه دفاع مقدس و هم در زمینه مسائل سیاسی که بارزترین آن مشارکت حداکثری در حساس‌ترین انتخابات ایران بود، همواره خوب درخشیده‌اند و تعلل در انتصاب استاندار، زمان را به ضرر ایلام رقم زده است.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام افزود: استان ایلام گرفتار «محرومیت» و «مظلومیت» است که امیدواریم رئیس جمهور محترم با استفاده از توان مدیریت بومی استان در انتصاب استاندار، در رفع این مظلومیت قدمی برای ایلام بردارند و نگاهی ویژه به این استان استراتژیک داشته باشند.

کد خبر 17669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha