41 روستای کردستان به شبکه بانکی کشور متصل شدند

سرویس کردستان - مراسم افتتاحیه اتصال 41 روستای استان کردستان به شبکه بانکی کشور صبح امروز با حضور استاندار کردستان برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، استاندار کردستان در مراسم افتتاحیه اتصال 41 روستای استان کردستان به شبکه بانکی کشور، گفت: در حوزه ارتباطات هر چه خدمات را گسترش دهیم هزینه های مردم کمتر شده و خدمات بیشتری از سوی دولت ارائه خواهد شد.

بهمن مرادنیا اظهار کرد: پست بانک در استان عملکرد بسیار خوبی داشته در زمینه خدمت رسانی به مناطق روستایی و امیدواریم امسال نیز با توسعه زیرساخت ها بتوانیم در این مناطق خدمات بیشتری به روستاییان ارائه دهیم.

وی افزود: در این دولت علیرغم اینکه بسیاری مدعی هستند خدمتی ارایه نشده اما امروز 75 درصد روستاهای ما از اینترنت پرسرعت برخوردار است و این نشان از همت دولت برای توسعه استان دارد و برنامه داریم تا این رقم را به 90 درصد برسانیم.

استاندار کردستان ادامه داد: در دیگر حوزه ها نیز مانند شاخص راه روستایی، در این دولت کارهای خوبی صورت گرفته و حدود 1000 کیلومتر از راه های روستایی کردستان آسفالت شده است.

مرادنیا با بیان اینکه در حوزه گازرسانی نیز در این مدت شاخص بهره مندی روستاهای کردستان از گاز طبیعی از 92 درصد به 98 درصد رسیده ایم، یادآور شد: کار کردن در کردستان با توجه به توپوگرافی استان بسیار هزینه بردار است و رسیدن به این ارقام نشان می دهد که جدیت دولت در رسیدن کردستان به توسعه تا چه حدی بوده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: در حال حاضر بیش از 1100 روستای کردستان دارای شبکه اینترنت است و 20 روستای دیگر نیز در هفته آینده به این شبکه متصل می شوند.

فردین سعیدی گفت: برای راه اندازی هر کدام از این 41 باجه بین 100 تا 150 میلیون تومان تسهیلات توسط پست بانک پرداخت شده تا روستاهای سطح استان از خدمات بانکی بهره مند شوند.

کد خبر 9984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha