بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای راە سنندج بە مریوان هزینە شدە است

سرویس کردستان - استاندار کردستان ضمن بازدید از جادە جدید سنندج بە مریوان در محور تیژتیژ - گاران تاکید کرد کە این جادە باید تا پایان اردیبهشت ماە سالجاری بە ایستگاە پایانی برسد.

بە گزارش کرد پرس, بهمن مرادنیا با بیان اینکه جاده جدید سنندج به مریوان برای استان اهمیت اساسی دارد، اظهار کرد: برای این پروژه هزینه های بسیاری شده و باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد و زیر بار ترافیک قرار بگیرد.

وی افزود: پروژه‌ای با این حجم و گسترده گی نباید بخاطر مشکلات بسیار جزیی و قابل حل معطل بماند، بنابراین از همه پیمانکاران فعال در پروژه درخواست دارم همه همت و توان خود را برای اتمام این پروژه به کار بگیرند.

استاندار کردستان ادامه داد: اگر لازم باشد کار در جاده سنندج به مریوان در محور تیژتیژ - گاران شبانە روزی شود تا در موعد مقرر شاهد بهرە برداری از پروژە باشیم.

مرادنیا با بیان اینکە تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان در این مسیر هزینە شدە و تا پایان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر هزینە می شود، یادآور شد: جادە سنندج بە مریوان از جملە طرح‌هایی بود که در دولت تدبیر و امید بشترین کار آن انجام شد و تا دو هفته دیگر شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

وی بیان کرد: در بازدید امروز از این محور، جلسه ای با پیمانکاران و مشاوره پروژه برگزار شد و برای رفع برخی نواقص جزیی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر 9466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha