انتقاد از تکرویی برخی نمایندگان

سرویس ایران-نماینده سردشت اظهار کرد:برخی نمایندگان مجلس در برخورد با مسائل ، به صورت تکروانه اقدام می کنند. <!--[if !supportLineBreakNewLine]--> <!--[endif]-->

رسول خضری، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با کُردپرس با انتقاد از اقدامات برخی نمایندگان مجلس، گفت:من طراح چندین طرح درباره کولبرها هستم و همواره سختترین انتقادها را به کشته شدن کولبرها عنوان کرده ام و در موضوع مشکلات کولبرها بسیاری از نمایندگان مجلس به بنده رجوع می کنند.
وی ادامه داد: یکی از همکاران مجلس، متنی را بدون مشورت با نمایندگان استان تهیه نموده و به امضاء رسانده و بدون آن که این‌ متن را به من‌ نشان دهد، منتشر نموده و این باعث تحلیل غلطی در سطح جامعه شده است و این در حالی است که بنده در صورت روئیت نامه ، یا تصمیم به امضاء می گرفتم و یا نه.

نماینده مردم‌سردشت و پیرانشهر با بیان این‌مطلب که عدم هماهنگی بین نمایندگان به ضرر خود نمایندگان و مردم خواهد بود، توضیح داد:همواره نمایندگان‌ غیر کُرد در خصوص موضوع کولبری با ما مشورت می کنند اما اینبار همکار ما در مجلس بدون آنکه این‌نامه را به ما نشان دهد مبادرت به اقدام تک‌ جانبه ای نموده و در راستای بهره برداری خود از آن استفاده نموده است.

لازم به ذکر است،در روزهای گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتقاد به سخنان معاون‌ سیاسی وزیر کشور درباره کولبرها،نامه ای را تهیه کرده و به امضاء رساندند.

کد خبر 88641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha