تردد در جاده‌های مهران از سر گرفته شد

سرویس ایلام – پس از موج سنگین باد و بارانی که آسمان استان ایلام و مرز مهران را تحت تثیر خود قرار داد، امروز تردد در محورهای منتهی به مهران از سر گرفته شد و خروج زائران برای اربعین جریان عادی دارد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، هر چند با تأخیر ولی موج سنگین بارش‌های پاییزی استان ایلام را چنان در برگرفت که استاندار ایلام وضعیت فوق العاده اعلام کرد و متعاقب آن مدارس ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان استان تعطیل اعلام شدند.

مسئولین پیش از این برای چنین شرایطی خود را آماده کرده بودند و به سرعت تمام زائران در اماکن پیش بینی شده اسکان داده شدند و در عین حال این عارضه طبیعی یک کشته و 15 زخمی داشت.

فرد کشته شده از اهالی شهرستان ملکشاهی ایلام بود که بر اثر طوفان با سرعت 75 کیلومتر در ساعت، یک دیوار روی او سقوط کرد و باعث جان باختن وی شد.

سرهنگ محسن ناصری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مورد وضعیت راههای استان اظهار داشت: به محض وقوع حادثه تدابیر لازم در همین راستا اندیشیده شد زائرین در مساجد، مدارس، امکان ورزشی بازگشایی و اسکان پیدا کردند.

وی تصریح کرد: همچنین محور ایلام به مهران تونل راه کربلا ریزش داشت که جمع آوری شد هم اکنون مشکلی در راه تردد نداریم تمام مسیرهای منتهی به مرز مهران باز است و تردد در جریان است.

کمپ اسکانی که هلال احمر در یکی از پارکینگ‌های بزرگ مهران دایر کرده بود با توفان شدید دیشب خراب شد. مسئولین هلال امروز دوباره در حال عادی کردن امور هستند. آن‌ها با توزیع پتو، موکت و اقلام خوراکی به زائران کمک کردند.

کد خبر 88602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha