درآمد 117 میلیارد تومانی شهرداری و دهیاری‌های کردستان از مالیات

سرویس کردستان - مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان گفت: طی سال گذشته بیش از 117 میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است.

به گزارش کُرد پرس، حسن سجودی با اشاره به اینکه پرداخت مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌ منظور آبادانی، توسعه و عمران شهرها و روستاها انجام می شود، اظهار کرد: این مهم موجب تحقق عدالت اجتماعی، توسعه اقتصادی و همچنین فرهنگ سازی مالیاتی می‌شود.

وی افزود: شهرداری‌های مرکزی سنندج با 30.5 میلیارد تومان، سقز 12.2 میلیارد تومان، مریوان 10.3 میلیارد تومان و شهرداری بانه هم با 8.2 میلیارد تومان بیشترین مبلغ را از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده دریافت کردند.

مدیرکل امور مالیاتی کردستان ادامه داد: سال گذشته به شهرداری‌های قروه 5.8 میلیارد تومان، کامیاران 4.2 میلیارد تومان، بیجار 4 میلیارد تومان، دهگلان 2 میلیارد تومان، دیواندره 2.5 میلیارد تومان و به شهرداری سروآباد هم 400 میلیوون تومان از این محل پرداخت شده است.

سجودی یادآور شد: بیش از 36 میلیارد تومان هم به حساب سایر نقاط شامل شهرهای کوچک، روستاهای فاقد دهیاری و روستاهای دارای دهیاری در استان واریز شده است.

کد خبر 8699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha